AlanerPolska
Posts : 8 Join date : 26/09/2015 Age : 24
| Temat: Przedmioty specjalne - Artefakty Sro Paź 14, 2015 6:50 pm | |
| Kamień filozoficzny Starożytny kamień o pochodzeniu boskim. Wielu próbowało go odnaleźć, wielu zawiodło. Jednak co takiego w nim jest, że pożąda go tyle osób? Posiadacz owego kamienia może ignorować wszelkie zasady magii, nawet te najbardziej restrykcyjne. Jednakże, z każdym użyciem, kamień traci na sile. Posiadacz: ---
Panaceum Substancja niewiadomego pochodzenia, która jakoby leczy człowieka z dowolnej choroby lub pochłania truciznę krążącą po żyłach. Jednak lek ten nie jest nieskończony. Ma ograniczoną liczbę użyć, więc należy być ostrożnym w jego wykorzystywaniu. Posiadacz: ---
Bliźniacze ostrze I: Essray Mlecznobiałe ostrze tego miecza wydawać by się mogło mało imponujące w rękach zwykłego śmiertelnika, jednak w ręku człowieka dobra staje się ono potężnym narzędziem zagłady. Klinga przybiera granatowy kolor, a po jej powierzchni zdają się tańczyć iskry. Rękojeść miecza wykonana jest na kształt postrzępionych, wijących się, groźnych burzowych chmur, oplatających blade, przerażone słońce. Każda istota dobra dzierżąca ten miecz doskonale zdaje sobie sprawę, kiedy ma zacząć się następna burza, a samo ostrze na kilka minut przedtem zaczyna przez chwilę cichutko brzęczeć, jakby wyrażając swe dzikie zadowolenie z nadchodzącej niepogody. Miecz ten powszechnie znany jest jako Gniew Burzy, a jego prawdziwa nazwa znana jest jedynie nielicznym. Posiadacz: ---
Bliźniacze ostrze II: Dichenal Dichenal, znany powszechnie pod nazwą Morza Błyskawic, to elegancki, lecz zabójczy krótki miecz o klindze barwy delikatnego fioletu, zmieniającego się w głęboką purpurę w ręku wyznawcy zła. Ostrze zdaje się czerpać przyjemność z zabijania, powodując ekscytujące mrowienie u właściciela, który za jego pomocą zadał śmierć. Rękojeść Dichenal'a jest wykuta na kształt zygzakowatych błyskawic błyszczących delikatnym, białym światłem, które staje się jaśniejsze, gdy zażyczy sobie tego właściciel. Ostrze to jest inteligentne i ma wyjątkowo ciężki charakter, jednak gdy dzierży go osoba niezwykle zła i przebiegła, jest mu posłuszne i dobrze wypełnia wolę Władcy Burz. Miecz zdaje się reagować ze szczególnym szałem na wyznawców dobra, wydając podczas walki z nimi gwałtowne syki, wrzaski i przekleństwa. Posiadacz: ---
Pierścień Kalyale Ten potężny pierścień, wyglądający jak zwykła prosta obrączka ze złota lub srebra (zależnie od tego, którego kruszcu właściciel bardziej nie lubi) dla większości ludzi zostaje prostą biżuterią. Zidentyfikowanie jego mocy jest prawie niemożliwe, można to zrobić tylko za pomocą magicznego życzenia. Jednak gdy pierścień upewni się, że znalazł się w „odpowiednich rękach”, czyli w posiadaniu istoty o dobrym (rzadziej neutralnym) charakterze, kontaktuje się z właścicielem (przeważnie w nocy, przez iluzję Kalyale), wyjawia czym jest oraz ukazuje niektóre swoje moce. Z biegiem czasu wyjawia swoje kolejne zdolności (przeważnie w dość denerwujący sposób, np. tuż po wpadnięciu w zasadzkę nieumarłych stwierdza, że czuła ich z kilometra). Nigdy nie ujawnia umiejętności wskrzeszenia - po prostu uaktywnia ją w razie potrzeby. Często też droczy się ze swoim właścicielem, czasem do tego stopnia, że odmawia wykorzystania danej mocy. Posiadacz: ---
Kostka Nieskończonego Więzienia Kostka Nieskończonego Więzienia to potężny magiczny artefakt w kształcie białego sześcianu, wielkości mniej więcej ludzkiej pięści, pokryty 6 rodzajami run z możliwością obracania poszczególnych ścian (jak w kostce Rubika). Pozwala ona przenosić przeciwników do środka kostki, która mimo iż niepozorna, jest ogromna w środku. Użycie kostki wymaga ułożenia jej w odpowiedniej pozycji - tak, aby na każdej z sześciu ścian znalazł się komplet dziewięciu takich samych symboli. Zwykle użytkownik układa kostkę przed walką pomijając ostatni, aktywujący ruch do chwili użycia przedmiotu. Posiadacz: ---
Klucz Dziewięciu Bram Klucz Dziewięciu Bram to niewielki, złoty klucz, który posiada zdecydowanie ogromną wartość jako środek transportu. Jeżeli istota trzymająca klucz otworzy przy jego użyciu drzwi, te zamieniają się w portal, za pomocą którego przenieść się mogą do innego, wybranego miejsca. Są jednak pewne ograniczenia. Jednym z nich jest miejsce. Musi być to przestrzeń, w której już byliśmy, którą znamy albo którą widzimy(dach, teren za kratami), oraz potrzeba nam do tego przejścia w postaci drzwi albo zwykłego łuku(budowli). Bezużyteczne w trakcie walki, jako iż długo zajmuje teleportacja i otworzenie portalu. Posiadacz: --- | |
|